یکی از اولین قدم ها در راه اندازی کسب و کار انتخاب یک اسم خوب و مناسب برای برندتان است. مقاله ی
انتخاب اسم برد را از دست ندهید. در این مقاله انواع روش های نام گذاری برند برایتان شرح داده شده است.
برندسازی یک مسیر پیچ در پیچ است. اگر بودجه ی کمی برای آن دارید ما راه کارهای مناسبی را در نوشته ی "شش مرحلهی برندسازی برای ارتقای کسب و کارتان با بودجهای کم" آورده ایم.
برای مثال یکی از این راه ها انتشار محتواست. وبسایت دوشو یکی از این نمونه هاست. آن ها مقالاتی را درباره یانگور و خواص انگور آن منتشر می کنند.
یک از معروفترین برندها ردبول است که کارزارهای تبلیغاتی و استراتژی منحصر به فردی دارد.
رابط کاربری چیست و چه نقشی در کسب و کار شما دارد؟ در این مطلب به زبان عامه فهم و مختصر در این باره صحبت شده است.